Dugnadsinstruks – Billettsalg i Skjettenhallen

 

1.    Generelt for alle dugnadsvakter

# Beskrivelse
1.1

Alle dugnadsvakter møter opp til avtalt tid i henhold til dugnadsoversikten. Lagets dugnadsansvarlig setter opp fordeling av vakter i vaktlisten. Vaktliste finnes på nettsidene til Skjetten Håndball.

Oppmøte minst 1 timer og 30 minutter før første kampstarter. Husk at lagene ofte kommer 1 time før kampstart

Kampansvarlig leder arrangementet og fungerer som tilsynsvakt.

1.2 Alle dugnadsvakter tar enten med vaffelrøre eller kake/gjærbakst i henhold til vaktliste.
1.3 Alle dugnadsvakter må kjenne branninstruks og evakueringsplan. Hver rolle vil få sin oppgave ved evakuering. Se hver enkelt instruks.
1.4 Ingen dugnadsvakter forlater vakten før dette er avklart med Kampansvarlig. Vi er alle kollektivt ansvarlig for å gjennomføre dugnaden og sørge for at alt forlates slik vi forventer å finne det ved neste dugnad.

 

2.    Dugnadsinstruks Billettansvarlig

# Beskrivelse
2.0

Som billettansvarlig har du som oppgave å selge inngangsbilletter og sørge for at noen selger lodd.

Ved brannalarm har du ansvaret for

·         Evakuere

o   Fellesarealene i 1 etasje

o   Toaletter

o   Garderober

·         Alle skal evakueres ved alarm uavhengig om det brenner eller ikke

·         Dersom det er mulig skal alle evakueres ut på den øvre skoleplassen og samles ved svømmehallen. Husk å holde folk unna rundkjøringen, der skal brannvesenet kjøre sine biler.

De andre vaktene har ansvaret for følgende del av evakueringen:

·         Sekretariat evakuerer parketten

·         Kiosken evakuerer tribunen og toaletter i 2.etg

·         Kampansvarlig møter brannvesenet

2.1 Sett opp bord og stol som du finner inne i kiosken. Sett 2 av barkrakkene slik at dobbeltdøren inn til tribunen står åpen. Lås døren i andre enden av tribunen.
2.2 Få pengeskrinet av kampansvarlig og tell at det er 1000 kr. Signer for at dette er riktig før oppstart. Kontroller at løpenummer på første billett er skrevet inn i skjema før du starter salget.
2.3 Legg plakat om VIPPS og grasrotandel på bordet
2.4 Inngangsbilletten koster 60 kr per voksen. Barn opp til 16 år er gratis.
2.5 Sørg for å være i gang med billettsalget 50 minutter før første kamp.
2.6 Lukk og lås pengeskrinet når du ikke er oppmerksom. Pengeskrinet skal ikke forlates.
2.7 Dersom du overlater oppgaven til andre så må kassen telles og oppgjørsskjema signeres av deg og den som overtar.
2.8

Ta imot dommerregninger. Dommeren skal ikke ha penger.

Sjekk at navn, telefonnummer og kontonummer er leselig.

Skjema legges i pengeskrinet.

2.9 Når siste kamp er godt i gang, tell pengene sammen med kampansvarlig og fyll ut oppgjørsskjema.
2.10 Pengeskrinet gis til kampansvarlig
2.11 Rydd bordet og stolen inn i kiosken.
2.12 Rydd tribunen for søppel og flasker. Flasker settes i kiosken.
2.13 Ta med søppel fra kiosken og kast denne i skolens konteiner i Nybakveien.
2.14 Tusen takk for innsatsen!! Husk å gi beskjed til kampansvarlig før du går 🙂

Start typing and press Enter to search